| | Promotion| FAQ|
| | |

PinDIY.com

 Forgot password?
 Register
Search
Author: grandma
Collapse the left

Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox

[Copy link]
Post time: 2013-9-8 22:32
| Show all posts
Kan iemand mij helpen? Hoe moet ik een patroon downloaden en hoe kan ik deze bekijken? In het engels kom ik er niet uit.

Groetjes,
Fran

When someone visits this page from a link you share, you will be rewarded

Reply Support Not support

Use magic Report

 Author| Post time: 2013-9-8 23:04
| Show all posts
Edited by grandma at 2013-9-8 16:10

als je wilt dowloaden, moet je allereerst voldoende muntjes hebben, je kunt beginnen met tasks, krijg je elke uur muntjes, moet je wel zelf  op klikken gaat niet vanzelf, heb hier al ideeën gehoord van kookwekker zetten om het niet te vergeten. Als het om een haak/breipatroon gaat, dan staat erbij wat het kost, daarbovenop komt nog de vergoeding van het forum van 20 coins, je moet er 2x op klikken en de download start en je slaat het op op je eigen computer

When you like to download first you have to make sure that you have enough coins. you can start by clicking tasks, every hour you get points, you have to do that yourself, I have heard ideas of setting a coockingclock or timer. If it is is a crochet/knitting pattern, that shows how much it cost, above that the forum takes 20 coin for download. When you have enough coins you click it twice and the download starts and you save it on your own computer

zal je wat muntjes sturen

I will send you some coins

Comments

hoi hoi ik klik op coins maar het er naar uit dat ze niet bijgeschreven worden ?  Details Reply Post time 2013-10-1 20:54
Reply Support Not support

Use magic Report

 Author| Post time: 2013-9-9 00:39
| Show all posts
oh ja en als je het berichtje gelezen hebt via het knopje comments een antwoordje plaatsen, krijg je ook weer een punt en een reactie is wel zo netjes

O by the way, when you have read the message, it is nice to use the comment button and place a reaction, you also get one point for that

Comments

Dank je voor de uitleg  Post time 2013-10-25 15:24
ik zal zoeken of ik de link kan vinden daarvan van  Post time 2013-9-9 03:22
Bedankt voor de muntjes. :D Moet je een speciaal programma hebben om het borduurpatroon te kunnen lezen?  Post time 2013-9-9 03:18
Reply Support Not support

Use magic Report

 Author| Post time: 2013-9-9 03:24
| Show all posts
http://www.pindiy.com/forum.php? ... &extra=page%3D1
als je deze link volgt staat een uitleg

Comments

fijn dat het gelukt is  Post time 2013-9-10 00:08
Het is gelukt. :D Mijn lieve man heeft mij even geholpen. :-)  Post time 2013-9-9 23:42
Dank je wel! Ik zal even kijken hoe het werkt.  Post time 2013-9-9 22:46
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-9-10 18:19
| Show all posts
Als je alleen aan het forum 20 coins moet betalen, dan klik je op de link en het downloaden start direct. Als je ook munten aan de poster moet betalen, dan klik je op de link, dan op "pay attachments". Het bedrag dat je dan betaald hebt, verschijnt en als dat verdwenen is, klik je nogmaals op de link om het downloaden te starten. Meestal gaat dat vanzelf en dan kan je je patroon opslaan. Als het na 3 seconden niet lukt, op de link klikken en dan gaat het meestal wel.
Lukt het dan nog niet, sla dan je patroon op op computer. Vandaaruit is het dan meestal geen probleem om te downloaden. Ik hoop dat het jelukt Fran74..

Een rar- of zip- file openen lukt mij niet.  
Kan iemand mij zeggen welk systeem ik moet hebben om die patronen te openen?
Reply Support Not support

Use magic Report

 Author| Post time: 2013-9-10 18:40
| Show all posts
om rar of zip te openen kun je een free programma van internet downloaden, er staat vaak bij dat het niet gratis is, maar dat kun je wegklikken, ikzelf gebruik gewoon winzipp

Comments

Bedankt, ik probeer het uit!  Details Reply Post time 2013-9-11 04:02
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-9-11 04:02
| Show all posts
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-9-17 19:05
| Show all posts
Hallo allemaal,

Zo dit voelt even als thuis komen zeg.......even wat nederlands. Dank dank dank.
Ik loop de hee ochtend al lekker te snuffelen op deze site. zie geweldige patronen maar nu die coins. Heb al bij uitleg gekeken en begrijp ook uit de bovenstaande berichten dat je aan het forum coins geeft en aan de aanbieder. Maar op welke manier kan je dan gemakkelijk coins sparen? Ik hbe al wat tasks geprobeerd en zal zo na een uur weer 1 aanklikken.
Krijg je ook punten als je een patroon neer zet? En waar kan ik dat dan doen?

Alvast bedankt!!!!!

Comments

Welkom Amandacrochet. Het is even zoeken maar dan wijst het zich vanzelf.  Post time 2013-9-17 20:03
Reply Support Not support

Use magic Report

 Author| Post time: 2013-9-17 19:49
| Show all posts
ja zeker, je kunt een patroon aanbieden op de site, weet niet wat voor patroon, anders ga je naar forum - crochet resources - new en dan kun je een patroon uploaden, je kunt er een bedrag aan coins aan vast hangen, maar bedenk wel dat het forum er ook 20 pakt en als het patroon te duur is neemt men het niet. je mag alleen een aantal coins invullen achter je pdf regeltje. je moet ook zeker weten dat het patroon er nog niet is en dat is het moeilijkste.
verder elke uur de everly hour bonus, jezelf in het freeforum voorstellen, je email bevestigen en je avatar oploaden, moet je wel de tasks voor aanklikken
Reply Support Not support

Use magic Report

Post time: 2013-9-17 20:07
| Show all posts
Aan de spelletjes deelnemen op freetalk levert elke keer 1 coin op, antwoorden op patronen die je ziet 1 coin,  :)

Comments

Bedankt. Waar kan ik de spelletjes vinden? Ik zit dan in dat forum waar deze ook tussen staand maar zie geen spelletjes. Of hebben die een speciale naam? Wat houden de levels in? Ik sta nu op 0 zie  Details Reply Post time 2013-9-17 20:14
Reply Support Not support

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

tag|FAQ|Dark room|Archive|search|PinDIY.com

2024-4-20 03:06 GMT+8 , Processed in 0.211923 sec., 22 queries , Gzip On, Redis On.

© 2009-2024 811

Quick Reply To Top Return to the list